Onze Diensten
Vraag een gratis offerte aan.
Versnellingsbak revisie van handgeschakelde versnellingsbakken voor zowel garage bedrijven als particulieren. Ook kunt u bij Carrec versnellingsbak revisie terecht voor gebruikte versnellingsbakken. Versnellingsbakken voor revisie worden volledig uit elkaar gehaald en worden alle onderdelen grondig gereinigd in een ultrasoon bad. Daarna wordt elke onderdelen uitvoerig inspecteren op eventueel slijtage.
Maar ook als u speciale wensen heeft bent u bij Carrec Versnellingsbak Revisie aan het juiste adres. Bijvoorbeeld het laten inbouwen van een nieuwe sperdifferentieel of een versterkte versnellingsbak behuizing. Ook is het eventueel mogelijk een ander eindoverbrenging te laten monteren of een versterkt differentieelhuis te laten inbouwen. Ook voor oldtimers kunt u bij ons terecht.
Uw kan kiezen om de versnellingsbak los aan te leveren of de geheel auto, dan doen wij de versnellingsbak demonteren, reviseren en terug monteren in de auto, eventueel met een nieuwe koppelingsset indien u dat wenst. Kosten voor revisie en vervangen versnellingsbak altijd vooraf. Je kan rekenen op betrouwbare service en garantie tot 12 maanden.
Misschien ben je op zoek naar een gebruikte versnellingsbak of onderdelen, ook dan kan je bij Carrec Versnellingsbak Revisie terecht. Bij ons is altijd een oplossing te vinden voor u versnellingsbak probleem.
Wij doen altijd geheel vrijblijvend een prijsopgave voor het door ons uit te voeren werkzaamheden. De laagste prijs is niet altijd de beste prijs, maar bij ons kun je rekenen op goede service, veel ervaring, scherpe prijs en een snelle afhandeling van u versnellingsbak probleem.
Defecte lagers op de ingaande as.
Beschadigde of kapot tandwiel in / uitgaande as.
Defect wiellager.
Defect aandrijfas.
Defect differentiaal satellietwielen.
Versleten of gebroken schakelvork.
Versleten synchromesh mof of tandwiel.
Teveel speling op lagers of assen.
Versleten schakelmechanisme.
Defecte lagers op de uitgaande as.
Beschadigde of kapot tandwiel in / uitgaande as.
Defecte lagers differentiaal.
Defecte lager loopvlak op uitgaande as.
Versleten of beschadigde kroon en pignonwiel.
Te weinig olie in de versnellingsbak.
Versleten of gebroken synchromesh ringen.
Versleten of ingelopen synchromesh naaf.
Defect drukgroep van de koppeling.
Versleten koppeling.
Verkeerde olie soort.
Versleten of gebroken synchromesh ringen.